دیدار مسئولان قرارگاه ۱۶ زرهی با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین  

سرتیپ دوم ستاد «محمدشفیعی» با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین، با «امیری مقدم» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۵۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ - 14February 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان قزوین و زنجان، به همراه فرماندهان لشکر ۱۶ زرهی قزوین، استانی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین، میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار را به سرهنگ «محمد امیری مقدم» و مدیر کل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تبریک گفت.

دیدار مسئولان قرارگاه ۱۶ زرهی با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین  

امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: سپاه پاسداران افتخار ملت است و وجود سپاه در نیرو‌های مسلح سبب شده است که دشمنان حتی نتوانند فکر حمله به کشورمان در ذهنشان خطور کند.

دیدار مسئولان قرارگاه ۱۶ زرهی با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین  

امیر محمدشفیعی، نیرو‌های مسلح را خاری بر چشم دشمنان برشمرد و خاطر نشان کرد: امنیت در جمهوری اسلامی اولویت نخست است و خوشبختانه ملت ایران با وجود نیرو‌های مسلح قدرتمند خیالشان از امنیت راحت است و قطعا همین امر سبب می‌شود که حجم سرمایه‌گذاری، رونق اقتصادی، رونق گردشگری، پویایی اقتصاد و انواع پیشرفت‌های علمی، پزشکی، ورزشی و ... محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار